25 април 2016

NASA Space Apps Challenge 2016

На 22-24 април 2016, се одржа 48-часовен хакатон каде научници, дизајнери, уметници, професори, претприемачи, програмери и студенти биле во можност да соработуваат и да се вклучат со јавно достапни податоци за дизајн на иновативни решенија за глобалните предизвици.

Настанот беше дел од NASA Space Apps Challenge која е глобална соработка со фокус на истражувањето на вселената, и се одржува на повеќе од 48 часа во други градови низ светот. Настанот го прифаќа соработката за решавање на проблемот а со цел на производство на соодветни решенија со отворен код за решавање на глобалните потреби применливи како во животот на Земјата и животот во вселената. Оваа година имаше над 25 предизвици во шест области: технологија, аеронаутика, вселенска станица, Сончевиот систем, Земјата и патување на Марс. НАСА беше на чело на оваа глобална соработка, заедно со голем број на владини соработници и над 100 локални тимови организирана од целиот свет.

На настанот присуствуваа 50 учесници поделени во 8 групи каде секоја група има работено во различни предизвици со помош на ментори.

1-то место ко освои групата Орион со големата и иновативната идеја за решавање на проблемот во категоријата вселенска рекреација, преку создавање на гравитационата сила со користење на електромагнетно поле во внатрешноста на спејс шатлот со тоа избегнување на трошоците и напорите за фитнес активности, 2-ите победници беа тимот “Legends of Tomorrow” со креирање на виртуеленото искуство на реалноста која им овозможува на корисниците да се изгради и да се истражуваат футуристички космодроми, 3-то место или победник “People’s Choice” беше тимот Енигма со иновативни беспилотнa летала во можност да работи во 0 гравитација и на три места како Земја, Марс и во Месечина.